BİM

Sektör : Avm ve Genel Referanslar Bölge : İstanbul

Birleşik Mağazalar A.Ş. 1995 yılında, 25 mağaza ile faaliyetlerine başlamıştır. Türkiye perakende sektöründe pazar payı en yüksek olan şirkettir.  Ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin yüksek kalitede, en uygun fiyatlarla tüketicilere ulaşmasını sağlamaktır. Hard-discount (yüksek indirim) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisidir. Yaklaşık 750 üründen oluşan, ürün portföyü ve çok sayıda özel markalı ürünü bulunmaktadır.

Kaç Mağazası Vardır?

İstikrarlı büyüme politikasıyla mağaza sayısını arttıran market zincirinin, 2019 yıl sonu itibariyle, 7.438 (FİLE dahil 7.531) mağazası bulunmaktadır. 2019 yılında %12 büyüme kaydetmiştir. Müşteri memnuniyeti önceliğiyle, kalite anlayışından ödün vermeden, etkin maliyet politikası uygulamaktadır.

BİM’in Yurt Dışı Mağazaları

Yurt dışında Fas ve Mısır’da faaliyet gösteren marketler zincirinin, 2019 yıl sonu itibariyle Fas’ta 497, Mısır’da ise 320 mağazası bulunmaktadır. BİM’in yurt içi ve yurt dışı projeleri dahil toplam mağaza sayısı 8.348’dir.

Türkiye’nin En Çok İstihdam Sağlayan Markası

2019 yıl sonu verilerine göre marka bünyesinde çalışan, 3611 ofis, 4.837 depo, ve 43.317 mağaza çalışanı olmak üzere, toplam 51.765 kişiye istihdam sağlamaktadır. 2018 yılında yapılan Capital500 araştırmasına göre Türkiye’de en çok istihdam sağlayan şirket olma özelliğine sahiptir.
Müşteri memnuniyeti ve tedarikçileri ile ortak iş birlikleri sayesinde tüm paydaşlarıyla oluşturduğu güvenli ortamında, kusursuz hizmet anlayışından ödün vermeden faaliyetlerine devam etmektedir.

Koşulsuz İade Garantisi

Uyguladığı “koşulsuz iade garantisi” politikası sayesinde ürünlerinin kalite güvencesini sağlamaktadır. BİM’den aldığınız herhangi bir ürünü neden belirtmeksizin, fiş ve kredi kartı slipiyle birlikte BİM mağazasına iade edebilirsiniz.

Kalite Güvencesi

Mağazalarında satılan her ürünün markanın kriterlerine uygunluğu test edilir ve sadece uygun bulunanlar raflarda yerini alır. Satışa sunulan her ürünün kalitesi ve yasalara uygunluğu, bağımsız akrediteli laboratuvarlar tarafından test edilmektedir. Bu laboratuvarlarda marketlerde satışa sunulacak her ürünün, fiziksel, mikrobiyolojik ve kimyasal açıdan testleri yapılmaktadır.
Satışa sunulacak her gıda ürünün;

Patojen olan ve olmayan mikroorganizmalar,

  • Zirai ilaçlar,
  • Veteriner ilaçları,
  • Antibiyotik kalıntıları,
  • Toksinler,
  • Kullanımı sınırlı olan koruyucu ve katkılar,
  • GDO varlığı vb. içerikler
  • Satışa sunulacak her gıda dışı ürünün;
  • Azo boyar maddeler,
  • Fitalatlar
  • Ağır metaller vb.

Gibi insan sağlığını tehlikeye atabilecek maddelere karşılık uygulanan yasal parametre kontrolleri, yılda en az 10.000 adet gıda ve gıda dışı ürün çeşidine uygulanmaktadır.
BİM, tesislerinde yapısal hijyenik koşulların sağlanmasında Vibroser ürün ve hizmetlerini tercih etmiştir.