CarrefourSA

Sektör : Avm ve Genel Referanslar Bölge : Adapazarı

Dünyanın en büyük 2.  perakende grubu olan Carrefour ilk satış mağazasını küçük bir market olarak, 15 Haziran 1963 yılında Fransa'da açmıştır. Modern yapısı ile Avrupa'nın lideri olma yolunda ilerleyen marka, dünyanın en büyük market zincirleri arasında ikinci sıradadır. Türkiye'de ise ilk marketini 1993 yılında açmıştır. Carrefour, hiper market konseptini Türk tüketicilerle buluşturan ilk marka olma özelliği taşımaktadır.

Carrefour’un CarrefourSA’ya Dönüşümü…

Türkiye’nin en prestijli market markası olan Carrefour Türk tüketicilere Hiper market konseptini ve rahatlığını sağlayan ilk şirkettir. 1996 yılında Sabancı Holding ile gücünü birleştiren marka CarrefourSA grubu olarak karşımıza çıktı ve ilk market projesini Adana’da faaliyete geçirdi. 1 yıl sonra açılan bu marketin ardından Anadolu’da hızlı bir şubeleşme başlamıştır.
2005 yılında bünyesine Gima ve Endi marketleri de katılmıştır. Böylece sektörde güçlenen ve dev bir marka haline gelen şirket Anadolu’da varlığını güçlendirirken, büyük şehirlerde de azımsanmayacak kadar çok şubesi ile hizmet vermeye başladı.

CarrefourSA’nın Öne Çıktığı Projeler

Türkiye’deki market ağını ilk oluşturan marka olması nedeniyle kendine avantaj sağlamıştır. 2013 yılında Sabancı Holding’e şirketin yönetimini devretmiş ve yeni strateji oluşturularak doğru teknoloji, insan kaynakları ve doğru bir market konsepti ile 165 milyon TL değerinde bir yatırım yapılarak bugünkü gücüne kavuşmuştur. Değişen bir market konsepti belirleyen CarrefourSA bugün süper, hiper, e-ticaret, mini ve gurme konseptleri ile farklı müşteri segmentlerini aynı anda bünyesinde barındırıyor.
2015 yılında hızını arttırarak güçlenme yılı olarak nitelendirilen adımları atmıştır. İsmar ve 1e1 marketleri ile toplamda 55 mağaza satın almıştır. Kiler alışveriş hizmetleri Gıda Sanayi ve A.Ş’nin de yüzde 85 hissesine sahip olan bu marka büyüme ve değer yaratma potansiyeli ile ön plana çıkmakta bugüne kadar bulunmuş olduğu sosyal projeler ve doğru strateji firmanın giderek yükselmesini sağlamaktadır.

Fransadan Türkiye’ye Uzanan Serüven…

Fransa’da kurulmuş bir süpermarketin Türkiye’ye bir marka olarak değer katması Sabancı Holding ile birleşmesi sayesinde olmuştur. Daha sonra Türkiye’de oluşturmuş olduğu market zinciri ile hem ekonomik hem de verimli ve kazançlı alışveriş adresi haline gelmiştir.

CarrefourSA, tesislerinde yapısal hijyenik koşulları sağlamak için Vibroser ürün ve hizmetlerini tercih etmiştir.