Gima Market

Sektör : Avm ve Genel Referanslar Bölge : Ankara

Gima Market, 1956 yılında Ankara’da Türkiye’nin ilk ulusal süper marketi olarak açılmıştır. Zaman içinde sahibi değişmiş olsa da 2017 yılında Keçiören’de Gima adıyla tekrar açılarak faaliyete başlamıştır. İlk açıldığı zamanlarda pek çok insanın Kızılay’daki buluşma noktası olan market, şimdi de Keçiören’de aynı misyonu üstlenmektedir.

1956 yılından başladığı serüveninde 2007 yılında CarrefourSA Express adıyla devam etmiştir. Kapanmadan önce ülke geneline yayılmış olan 30 ilde 76 mağazası bulunmaktaydı. 1999 yılında ilk online alışverişi gerçekleştirmiş olan öncü marka kendi kartını müşterilerine veren ilk markettir. Bu kart ile birlikte taksitli alışverişi de ülke pazarına kazandırmayı başardı.
Ancak Ankara için duygusal anlamı da olan Gima Market, tüketicilerden gelen talep üzerine markayı tekrar canlandırmak adına Keçiören ilçesinde Gima adıyla tekrar açıldı.

Gima Market Sahibi Kimdir?

Sahibi CarrefourSA şirketi olan marketin açılışını genel müdür, Hakan Ergin bir geleneğin yaşatılmasına verdikleri katkıdan mutlu olduklarını her fırsatta ifade etmektedir. Geleneklerine ve değerlerine önem veren bir misyon üstlenen market, teknolojik gelişmeleri de kendi bünyesine entegre etmekte oldukça başarılıdır.

Hijyen Politikası

Çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını son derece önemseyen Gima Market, hijyen ürünlerinde Avrupa Birliği standartlarına uygun olanları tercih etmektedir. Bu konu üzerine ürün tedarikçisi olan markalardan da Avrupa kalitesinde ürünleri talep etmektedir.
Ürünlerinin tazeliğini ve kalitesini çalışanlarının üstün kalitede hizmet anlayışı ile harmanlayan işletme müşterilerinin ailesinden biri gibidir. Marketlerin temizlik ve hijyenine önem verdiği için üstün kalitede ve insan sağlığına zararı olmayan ürünler kullanmaktadır.
Kullanılan araç gerecin sterilizasyonu konusunda da yardım aldığı ürünlerin Avrupa normlarına uygun olması konusunda hassasiyet göstermektedir.

Kalite Politikası

Büyük bir holding bünyesinde açılmış olan Gima Market, bunu tüketicilerin yararına yansıtmaktadır. Marketlerde satılmakta olan ürünlerde HACCIP, HELAL, ISO belgelerinin yanı sıra ORGANİC sertifikalı ürünlere çok daha fazla yer vermeye çalışmaktadır.
Her daim kalite anlayışını kazanç anlayışının önünde tutan büyük bir kuruluşun üyesi olmasından dolayı çalışanlarının eğitimine önem vermektedir. Bu bağlamda gerçekleştirdiği periyodik eğitimlerin de önemli katkısı bulunmaktadır.

Gima Market tesislerinde yapısal hijyenik koşulların sağlanmasında Vibroser ürün ve hizmetlerini tercih etmiştir.