Karwanchi Group

Sektör : Gıda ve İçecek Sanayi Bölge : Irak
Karwanchi Group, 1999 yılında faaliyetlerine Irak’ın Kerkük şehrinde başlamıştır. Ta’amim Company ile iş ortaklığı yürüten firma alkolsüz içecek üretimi yapmaktadır. Firma başlangıçta iki cam, üç pet üretim hattı ve bir gaz fabrikası ile yola çıktı. Bu dönemde bünyesinde 160 kişi istihdam eden firma, gelişen teknolojiye ayak uydurarak hızla gelişti.

Irak Pazarında Bir Dev

Şirket, 2007 yılında Mina Company ismi ile sağlıklı su üretimi yapmaya başladı. Bu üretim faaliyeti için 20 bin metrekarelik bir tesis kuran firma, 220 çalışanı istihdam ederek ülke ekonomisine katkı sağlamaktadır. 2010 yılına gelindiğinde ise meşrubat, sağlıklı su, meyve suları ve süt ürünleri üretimi yaparak ürün portföyünü genişletti. Şirketin şu an üretim hatları ve depoları dahil olmak üzere 60 bin metrekare kapalı alan ve 20 bin metrekare ürün depolama alanı olmak üzere toplam 150 bin metrekareye kurulmuş bir üretim tesisi bulunmaktadır. Bu alanın 20 bin metrekaresi bahçe ve yeşil alanlardan oluşmaktadır. Tesisin 25 bin metrekaresini sokaklar ve iç koridorlar oluştururken 25 bin metrekaresi ise geliştirilmeye açık şekilde yeni faaliyet alanlarını beklemektedir. Firma, Irak Sanayi ve Kalkınma Genel Müdürlüğü’nden kurucu ruhsatına sahiptir. Aynı zamanda gerekli tüm ISO belgelerine sahip olan firmanın ürünlerini Helal Sertifikası da bulunmaktadır. Bunun yanında gerekli görülen tüm sağlık sertifikaları da ürünler ve üretim tesisleri için mevcut bulunmaktadır.

“Irak Ailesinin Refakatçisi”

Kendisini “Irak ailesinin refakatçisi” olarak tanımlayan şirket, halk sağlığına büyük önem vermektedir. Bu nedenle üretimlerini hijyenik koşullarda ve halk sağlığına uygun şekilde üretmektedir. Karwanchi Group, %100 organik ürünler üretmek için var gücüyle çalışmaktadır. Firma kendi pazarında öncü ve ilham veren ürünler yapmak amacıyla çalışmaktadır. Ayrıca sağlıklı yaşam mottosunu benimseyen kullanıcılarının hayatlarının bir parçası olmak için ürünlerini her geçen gün geliştirmektedir. Toptan ve perakende sektöründe yürüttüğü faaliyet hacmini artırmak isteyen firma müşterilerine her zaman en iyi ürünü vaad etmektedir.