Metro Market

Sektör : Avm ve Genel Referanslar Bölge : İstanbul

Metro Market, 1964 yılında Almanya’nın Ruhr bölgesinde perakende şirketi olarak kurulmuştur. Sunduğu kaliteli hizmet ve fiyat avantajıyla, bugün 34 ülkede 16 milyon profesyonel hizmet vermektedir. Türkiye’de ilk mağazasını 1990 yılında açmıştır. 21 şehirde bulunan 34 mağazası ve bünyesinde istihdam sağladığı 4.500 çalışanıyla, 1 milyon tüketiciye verdiği hizmetle, ülkemizin en büyük toptan marketleri arasındadır.  Benimsediği “Bu ülkeden aldığımızı yine bu ülkeye yatırma” anlayışıyla, ülke ekonomisine katkı sağlama hedefini açıkça ortaya koymaktadır.

Sahibi Kimdir?

Metro Market, Almanya merkezli, Metro AG şirketi bünyesindedir.

İşletmelere Destek

30 yıldır Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde bulunan 34 mağazasıyla ekonomiye can veren, balık restoranlarından, butik otellere, kebapçılara kadar tüm işletmelerin profesyonel iş ortağı olmuştur. İşletmelere sağladığı dijital çözümler ile hem satışlarını hızlandırmaları hem de hijyen kurallarına uymaları konusunda birçok proje yürütmektedir.

HORECA’nın bir numaralı iş ortağı olma hedefiyle, gastronomi profesyonellerinin ihtiyaç duydukları tüm ürün ve hizmetleri sunmaktadır. İş geliştirmelerine katkı sağlayacak, ilham veren çözümleriyle fark yaratmaktadır.

Hijyen ve Gıda Güvenliği Uygulamaları

Tüketicilere sağlıklı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sağlamak için mağazalarında yüksek standartlarda hijyen prosesleri uygulamaktadır. Raflarında yer verdiği meyve ve sebzeleri periyodik olarak denetlemekte ve tedarikçilerin gerekli hijyen önlemlerini almasını sağlamaktadır. Mağazalardaki alışveriş arabalarının sensörlü dezenfeksiyon üniteleriyle her kullanımdan sonra dezenfekte etmektedir. Mağazalarında hijyen ve sanitasyon önlemleri 4 ana başlık altında düzenlenmiştir.

  • Gıda Güvenliği Uygulamaları
  • Personel Sağlığı & Hijyen Önlem ve Uygulamaları
  • Temizlik & Dezenfeksiyon Önlem ve Uygulamaları
  • Sevkiyat Operasyonunda Önlem ve Uygulamalar

Mal kabul, depolama ve reyon yönetiminde hassasiyetle hijyen ve sanitasyon kurallarına uyulması sağlanmaktadır. Mağaza denetim, ürün analiz ve sertifikasyon yönetimiyle Türk Gıda Kodeksi’ne uygun prosesler izlemektedir. Personellerine hijyen kurallarının uygulanması konusunda düzenli eğitimler verilmektedir.

Metro Market, tesislerinde yapısal hijyenik koşulların sağlanmasında Vibroser ürün ve hizmetlerini tercih etmiştir.